Într-o lume unde luxul este adesea sinonim cu exclusivitatea, redefinirea acestuia în contextul digital necesită o abordare sofisticată și o execuție impecabilă. Prin colaborarea cu GRÉGOIRE, VELANTE Officiale, un brand de huse și accesorii din piele de lux, și-a revoluționat prezența online, transformând fiecare interacțiune digitală într-o experiență de neuitat pentru clienții săi exigenți.

Refacerea Completă a Site-ului

Primul pas în această transformare a fost redesenarea fundamentală a site-ului web pe platforma Shopify. Prin această inițiativă, am înlăturat aspectul comercial excesiv și am introdus un design care reflectă cu adevărat calitatea și rafinamentul produselor. Fiecare detaliu, de la paleta de culori până la layout-ul intuitiv, a fost meticulos planificat pentru a sublinia luxul accesibil prin fiecare husă de telefon și accesoriu de lux sub semnătura VELANTE Officiale.

Maximizarea Impactului prin Influenceri

Conștientizând puterea influencerilor în modelarea percepțiilor despre brand, în special atunci când vine vorba despre o integrare naturală a produselor în stilul lor de viață, am implementat o strategie de influencer marketing care a catapultat brand-ul în lumina reflectoarelor. Poziționarea strategică a logo-ului și preferința influencerilor pentru a se fotografia în oglindă au generat un reach organic care a ajutat la creșterea awareness-ului VELANTE Officiale, ulterior acesta concretizându-se în vânzări.

Nume celebre din industrie precum Raluca Bădulescu, Cătălin Botezatu, Christina Ich, Larisa Udilă, Sânziana Negru, Alina Ceușan, Deea Codrea, Manuela Lupașcu au ales produsele VELANTE pentru a-și evidenția luxul personal.

Prin expertiza GRÉGOIRE, VELANTE Officiale și-a redefinit încă din primele luni de activitate, nu doar prezența online, ci și modul în care brandul este perceput în lumea digitală, devenind rapid un must-have în rândul iubitorilor de lux și exclusivitate.